luni, 3 noiembrie 2014

Nu-l pot uita



"Prietenul" meu nu-mi mai place, suntem separați de trei luni dar avem prieteni comuni. Ne vedem din când în când de multe ori, iar el mă curtează deja cu asiduitate, vrea să fim din nou împreună.
Mi-a spus clar: "Nu-mi place să stau departe de tine, te iubesc, dar te iubesc foarte puternic".


Adevărul este că nu-l pot uita,  a fost chiar frumos o perioadă povestea mea cu el, dragostea noastră (am stat 2 ani împreună). Știu că nu există poțiuni magice, dar am nevoie de un sfat, de ajutor. Vă rog mult!

                                                            Roxi, Verona, Italia

La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat clar că el este totuşi jumătatea ta şi vă veţi împăca. Dar pentru asta, ai nevoie de un mic ritual, pe care îl voi face pentru tine. Sună-mă!

                                                         Tămăduitoarea Lucia


Contact:      0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu