marți, 19 mai 2015

A părăsit-o după ce a oficializat relația noastră



Iată-mă în cuplu timp de câteva luni, cu un bărbat ciudat care a fost într-o relație cu o femeie mexicancă pe care a iubit-o timp de 3 ani dar pe care a părăsit-o după ce a oficializa relația noastră. Am înţeles poziţia lui, deşi nu pot să zic că mi-a plăcut.
În acest timp a mers să o vadă de două ori pe zi şi nu i-am cerut explicaţii. Dar el singur mi s-a destăinuit şi mi-a spus tot adevărul, fără ocolişuri. Mi-a vorbit de multe ori despre ea, primea sms-uri de faţă cu mine din partea acestei latine focoase iar uneori fata îi spunea că-l iubeşte.
El i-a explicat că nu-i plăcea să rănească oamenii, că acum mă iubea mult pe mine şi că m-a ales pe vecie. Părea tare convingător la telefon! Într-o seară, eram cu prietenii și am găsit o poză cu el și fosta lui iubită care de fapt era datată de numai două săptămâni. Pentru mine a fost șocul ... 


Dan mi-a spus că şi-a recupera pur și simplu lucrurile şi că poza asta se găsea printre ele dar mă minţea amar, simţeam. Mă crede o inocentă, o naivă? Mai mult, ca represalii m-am decis să reiau relaţia mea cu fostul iubit şi mi-am spus că nu se va întâmpla nimic rău prin mişcarea mea. Nu, nu doream să fiu din nou împreună cu acel bărbat ci doar să-l fac gelos pe Dan.
Trăiesc între iluzii. M-a minţit şi am primit speranțe false. Continuă să o vadă pe mexicancă! Ce se întâmplă cu noi? Asta este iubirea la care visam noi doi? Încep să înnebunesc, nu mai pot. Iată-mă pierdută şi nu știu ce să cred despre prietenul meu.
Pot să mai am vreo şansă cu el? Vreau să știu adevărul! Mulțumesc pentru ajutor, nu mă ignoraţi! Am vrăji făcute? Eu sau el?

                                                      Wendy, Las Vegas, SUA

Iubitul tău se joacă cu focul şi cu sentimentele tale, fireşte. Te iubeşte şi o iubeşte, nu poate să se decidă deşi a făcut-o la un moment dat. Dar mexicanca lui i-a făcut vrăji puternice ca să-l ţină aproape de ea.
Am nevoie de un obiect de-al lui ca să alung magia voodoo cu care l-a înlănţuit teribil. Sună-mă ca să stabilim detaliile şedinţei magice.


                                                        Clarvăzătoarea Elmira



Contact: 0727.187238
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu