miercuri, 10 iunie 2015

Nu mă mai pot înțelege cu prietenul meu



Nu mă mai pot înțelege cu prietenul meu de la o vreme, este ciudat ţi parcă a luat-o pur și simplu razna. Din cauza băuturii și a femeilor, mai precis, aceste droguri teribile!
Cuplul nostru se găsește în pragul destrămării și nu-mi doresc cu niciun chip asta. Dar el? Mă face să sufăr cumplit, mă jignește din orice și-mi face viața un calvar. Mă simt des cel mai jos, umilită de cuvintele lui dure.
Nu mă bate, însă așa parcă-i mult mai rău. Mi-a rănit imens sufletul! Are mult sânge rece și-mi cere tot felul de chestii, de unde le-o fi învățat... Mă înșală, categoric.
Ce să mă mai fac?! Cineva se ține de capul nostru? De ce? Vă rog mult să mă ajutaţi!


                                                      Gloria, Seattle, SUA



La deschiderea cărților de tarot mi s-a arătat că poartă protecția unei persoane de sex opus, cu puteri malefice, de unde și răul cu care te confrunți.
Dar nu te speria, am leacuri pentru orice. Este de ajuns să mă suni și apoi să vii la unul din cabinetele mele, la o ședință specială de magie, dacă poţi. Am nevoie şi de un lucru de-al lui, la ritual.


                                                             Vrăjitoarea Mayla




Contact vrăjitoarea Mayala:
0745.244116, 0769.754429
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
www.vrajitoareledinroamania.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu