luni, 6 iulie 2015

M-am speriat când iubitul m-a părăsit



M-am speriat când iubitul m-a părăsit pentru o femeie blondă care seamănă mult cu Scarlet Johansson, o vecină căreia toţi îi zic de fapt Scarlet şi care mi l-a furat. O târfuliţă cu aere de mare doamnă, periculoasă şi care se mai ocupă şi cu ocultismul. Iată de ce cred că l-a vrăjit şi a făcut totul ca să-i cadă în mreje!


M-a supărat şi dezgustat, aș spune chiar că sunt tare nefericită pentru că acest experiment m-a marcat profund pe plan sentimental. Este înfricoșător să fii trădată în dragoste!
Acest eșec mi-a zdruncinat încrederea în mine dar ştiu clar că nu pot renunţa la el pentru Scarlet asta care mi-a provocat multă amărăciune în suflet.
Întrebarea mea este: crezi ca sunt o idioată sentimentală? Oare i-a făcut vrăji cu adevărat?


                                                     Carolina, Seattle, SUA



Da, iubitul tău este înconjurat de vrăji de magie neagră şi dacă vrei să-l ai, trebuie să încep lucrarea.
Am însă nevoie de un obiect de-al lui, de mai multe date şi de timp. Sună-mă ca să stabilim detaliile prin care să te pot ajuta să revină la tine. Se poate!


                                                             Vrăjitoarea Izabela





Contact:  0744.183306, 0760.365999
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu