miercuri, 22 aprilie 2015

Mi-am găsit jumătatea la concertul lui Taylor Swift



Nu puteam să am nicio prietenă şi ea mi-a prezis că se va întâmpla curând, la o adunare.  Mi-am găsit jumătatea la concertul lui Taylor Swift, este adevărat.
Sincer, nu am crezut-o pe vrăjitoarea Morgana cănd mi-a spus asta la Bucureşti!


Eram nebun după o relaţie şi deodată, prin absurd, mi-am spus că s-ar putea realiza şi visul meu de a fi cu o femeie superbă.


Din fericire, tocmai această minune mi s-a întâmplat! Am zărit-o în mulţime, la concertul cântăreţei de muzică country Taylor Swift. Era acolo parcă pentru mine şi mă aştepta.
Mi-am dat seama că o iubeam enorm, cu disperare, mai ales după ce mi-a zâmbit şi mi-a făcut cu ochiul. Eram cu ea peste puţin timp şi am rămas înpreună.
Visul mi s-a împlinit după cum a prezis vrăjitoarea Morgana. Mii de mulţumiri din Texas, SUA!


                                              Jack, Dallas, Texas, SUA





Telefon: 0760.149917
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu