vineri, 24 aprilie 2015

Se vedea în secret cu fosta lui iubită



Iubitul meu m-a trădat şi se vedea în secret cu fosta lui iubită. Am dat peste ei într-un bar cum se sărutam cu cea mai mare patimă. Chiar am plâns apoi, în singurătate de prostia mea uriaşă, de faptul că am acordat valoare unui nimic!
Acum, mă îndoiesc serios că acest om se va schimba vreodată de dragul meu, de aceea am devenit foarte distantă cu el, aproape că nu mai vreau să-l văd şi să ne vorbim


Mă simt foarte singură în viață şi fără de noroc. Am fost oare cu adevărat blestemată? Am cununiile legate? Ah, da, mă simt atât de singură și rănită!
Nu știu ce trebuie să fac şi unde să o apuc. Mulțumesc pentru ajutor şi răspuns. Chiar am mare nevoie.

                                                    Flory, Malmo, Suedia


Prietenul tău are farmece făcute de către o femeie, cu siguranţă cea cu care l-ai surprins.


Dacă ţii încă la el, vino să-ţi fac un ritual pentru a-l scăpa de farmecele puternice care i s-au făcut. Tu nu ai cununiile legate!

                                  Clarvăzătoarea Lenuţa Ungureanu

Contact : 0730. 896.362
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu