marți, 24 martie 2015

M-am îndrăgostit de o femeie căsătorită din Polonia



M-am îndrăgostit de o femeie căsătorită din Polonia timpul unui week-end petrecut la Varşovia în urmă cu 2 luni, am conversat apoi destul de intens pe Facebook şi ea s-a despărţit de soţul ei.


Este o situaţie complicată şi nu ştiu care va fi cea mai bună rezolvare pentru noi, dar ştiu clar că vreau să rămân cu ea. Este posibil? Are farmece făcute sau vrăji?
Fostul ei soţ se ocupă uneori cu ocultismul şi ea se cam teme de chestiile astea oculte. Eu m-am stabilit în superba Italie şi vreau să o aduc aici ca să ne căsătorim cât mai repede.

                                                   Cezar, Milano, Italia

Am deschis cărţile pentru tine şi am constatat că el totuşi i-a făcut magie neagră pentru că nu s-a împăcat cu gândul ca ea să fie cu tine sau cu alt bărbat.
Vino la o şedinţă ca să alung acele vrăji puternice şi să fac şi un ritual de protecţie pentru voi.

                                                 Tămăduitoarea Rahela


Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 Vizitaţi şi site-ul meu www.clarvazatoarearahela.eu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu