sâmbătă, 7 martie 2015

Povestea mea tristă de iubire



Doamnă Loredana,
Povestea mea tristă de iubire poate să pară uşor un caz decât în telenovele, credeţi-mă.
Nu mă pot opri din plâns de luni în şir, de când el a început acest coşmar de care nu trebuia să am parte, după câte am făcut pentru el şi m-am sacrificat. Dar oamenii sunt răi ! Mă doare că tocami cel pe care îl credeam aliatul meu de nădejde a ales să se comporte atât de brutal şi umilitor cu mine.
Povestea mea este însă mult prea lungă pentru a v-o explica în câteva rânduri. Soţul meu mă nenoroceşte şi am ajuns cu nervii la pământ, din păcate. Mă simt cu adevărat pierdută, neiubită şi abandonată în neantul lipsit de speranţe.
Toate din cauza lui Ovidiu, aşa se numeşte. Acum, acest om teribil de diabolic face totul pentru a mă obliga să trăiesc cu el şi cu amanta lui, o nemţoaică frumoasă dar rea la fel ca el, sub acelaşi acoperiş. A înnebunit! 


Vreau să aflu dacă el sau eu avem farmece făcute? Nu ştiu exact ce să mai cred, vă daţi seama. Sunt singură în Germania şi pe el nu mai pot să contez deloc. Ce să fac? Cum să scap de acest mare necaz care mă apasă imens şi nu-mi dă pace?


                                  Cătălina, Hanovra, Germania


Doamnă Cătălina,
La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui s-a arătat că are vrăji puternice făcute. Veniţi la unul din cabinetele mele chiar aici în Germania, unde mă găsesc pentru a vă face un ritual de protecţie şi descântece şi ca să-l scap de farmecele trimise prin păpuşa voodoo. Sunaţi-mă la telefon urgent.


                                           Clarvăzătoarea Loredana



Contact: 0760.198417, 0049.15166571448, 0049.01639386757
 Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu