marți, 31 martie 2015

Nu mai am încredere totală în iubitul meu



Nu mai am încredere totală în iubitul meu deoarece umblă ca nebunul după fuste şi mă supără enorm.
 Face în aşa fel încât să-mi pună totul la îndoială și mă simt tare confuză, credeţi-mă. Ceva s-a rupt între noi, pentru că din moment ce eu sunt mereu tristă din cauza lui, ce şansă mai am cu acest om alunecos?
Mă face să fiu suspicioasă și m-am gândit să-l resping definitiv, deşi mai ţin la el. Dar oare nu i-a făcut cineva farmece ca să se comporte atât de anormal cu mine, femeia la care zice că ţine şi cu care ar vrea să se căsătorească?

 
                                           Otilia, Bruxelles, Belgia


Din păcate, are foarte multe farmece făcute de către diferite femei pentru a-l ţine sub vraja lor.
Tu, iată, eşti victima acestor făcături cu magie neagră de care însă te voi putea scăpa. Vino la cabinetul meu cu un lucru de-al lui pentru un ritual special.

                                               Tămăduitoarea Rahela       



Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 Vizitaţi şi site-ul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu